.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 5روز برگزاری؛
اختتامیه هفتمین جشنواره تخصصی کامپیوتر برگزار شد
شمال نیوز: اختتامیه هفتمین جشنواره تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، رییس ستاد اجرایی برگزاری هفتمین جشنواره تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران شامگاه گذشته در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: شهرستان ساری بر خلاف سایر استان ها که سایت نمایشگاه بین المللی استان در مرکز استان قرار دارد متاسفانه از این بابت بخصوص در حوزه فناوری اطلاعات محروم است.

عباس رمدانی اظهار داشت: با همت اعضای نظام صنفی رایانه ای مازندران مصوب شد تا نمایشگاهی در شهرستان ساری دایر کنیم.

وی ضمن تشکر از هادی نژاد ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت ساری و کمیته نمایشگاهی این شهرستان در مصوب کردن اجرای این جشنواره افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 1800 متر، با 64 غرفه و 27 شرکت از داخل و خارج استان در زمینه های شبکه، امنیت، تجهیزات مخابراتی، هوشمندسازی مدارس، طراحی صفحات وب، اتوماسیون های فروشگاهی، سخت افزار، نرم افزار و اداری برگزار شد.

دبیر نظام صنفی رایانه ای مازندران اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره، سمینارهای آموزشی با محتوای امنیت شبکه و همچنین پدافند غیرعامل برگزار گردید.

وی تصریح کرد: در حاشیه ی این جشنواره نیز، workshop هایی در برخی غرفه ها برگزار شد که جای تقدیر دارد.
رمدانی یادآورشد: باتوجه به فرصت سه هفته ای در برپایی این نمایشگاه و تداخل آن با مشکلت بوجود آمده در غرب استان، و حمایت شهردار ساری توانستیم این طرح را اجرا کنیم.

مشاور نظام صنفی رایانه ای کشور ضمن تقدیر از کوچک نژاد بعنوان مدیریت مجمتع فنی تهران خاطرنشان ساخت: مجتمع فنی تهران بعنوان حامی برگزرای این جشنواره بوده است.

رمدانی در پایان ابراز امیدواری کرد : در سال آینده بتوانیم با کمک ستاد اجرایی نمایشگاهی در شهرستان ساری این نمایشگاه را در موقعیت بهتری از سال و همچنین بصورت وسیعتر و در شان این شهرستان برگزار نماییم.

مدیریت مجتمع فنی تهران نیز در این مراسم ضمن تشکر از اتحادیه نظام صنفی رایانه ای مازندران دگفت: تیم اجرایی مجتمع فنی تهران تلاش کرد تا موضوعات حاشیه را تحت الشعاع قرار ندهد.

کوچک نژاد افزود: علی رغم آنکه به شخصه ایده آل های بهتری را در برپایی این جشنواره در نظر داشتم اما باوجود فرصت اندکی که در اختیار داشتیم توانستیم به این شکل در برگزاری این جشنواره سهم داشته باشیم.

وی  با اشاره به اینکه مجتمع فنی تهران بعنوان «برترین برندآموزشی کشور» شناخته شده است، خاطرنشان ساخت: مجتمع فنی تهران بیش از 35 سال قدمت دارد و 9 نمایندگی نیز در استان مازندران وجود دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری نیز باحضور در این مراسم، گفت: لسان من، لسان تشکر است.

هادی نژاد ضمن تقدیر از اعضای اجرایی این نمایشگاه گفت: فرصت ها و تهدیدها را کانون توجه قرار دهید.

وی افزود: این نمایشگاه را در همین جا تمام نکنید و از فرصت ها و تهدیدهای این حوزه در این نمایشگاه، در سال های آتی استفاده کنید.

هادی نژاد اضافه کرد: این اتفاق در وقه جشنواره بوده و نمی توانیم نام نمایشگاه را بدهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک بتوانیم نمایشگاه تخصصی در این حوزه در شهرستان ساری داشته باشیم.

خاطرنشان می گردد غرفه ی کودکان بیماران سرطانی (ماهک) نیز از جمله غرفه های حائز اهمیت این جشنواره بوده است.


به گزارش شمال نیوز، در پایان مراسم، از کمیته اجرایی جشنواره و تمامی غرفه داران با اهدای تندیس و لوح یادبود و یک شاخه گل تقدیر بعمل آمد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مرتضی حاتمی 8 اسفند 1392
بهتره که به تازه کارها و جوانها هم فرصتی داده بشه تا بتونن بیانوسط میدون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.